De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Quantum TWS Air op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

v**n@h**l.com 04-10-2023

Fijne, gebruiksvriendelijke Airbuds

Geschreven voor: JBL Quantum TWS Air

De Quantum Air True Wireless oordopjes hebben mijn luisterervaring naar een hoger niveau getild. De mogelijkheid om met de "Ambiant Aware" functie omgevingsgeluiden te horen is top, vooral in stadsomgevingen waar bewustzijn van je omgeving belangrijk is.

Als een enthousiaste gamer waardeer ik de naadloze koppeling met mijn Nintendo Switch enorm. Het geluid is erg helder en voegt een extra dimensie toe aan mijn gaming-ervaring.

De aanraakbediening op de dopjes is een geweldige toevoeging voor dagelijks gebruik, waardoor ik snel nummers kan wijzigen en telefoongesprekken kan beheren.

Klein nadeel, tijdens het fietsen is de windruis merkbaar, maar dit kleine ongemak doet geen afbreuk aan de algehele prestaties van de oordopjes. Kortom ik zou deze Airbuds zeker aanbevelen.

• Geluid
  • Bediening

Minpunten

• Windruis

gijs87 23-08-2023

Allround oordopjes

Geschreven voor: JBL Quantum TWS Air

Ik heb deze oordopjes aangeschaft omdat ik veel in de trein zit. Ik luister dan graag muziek, een podcast of een luisterboek.
Voor al deze drie onderdelen zijn deze oordopjes geslaagd.

Muziek:

Je kunt met de app veel instellen en dat maakt ze heerlijk. Of je nu naar pop, R&B, klassiek of nederlands luistert, je kunt ze instellen zodat de muziek het beste luistert. Meer vocal, meer bass, of toch wat hogere tonen, alles klinkt goed.

Podcast/luisterboeken:

Ik luister graag een podcast en wil dan dat de stemmen duidelijk hoorbaar zijn. Bij mijn vorige headphone was dat een stuk lastiger te horen. Met deze oordopjes kun je de stem zuiveren van omgevingsgeluid en hoor je duidelijk wat je moet horen. Echt een genot om naar te luisteren met deze oortjes. Dit is met de luisterboeken niet anders!

Comfort:

Hier ben ik kort over! Ik kan ze uren in hebben! Heel fijn! Batterij gaat heel lang mee!

Pluspunten

• Batterij
  • Geluid
  • Comfort

Sterre21 15-08-2023

Handige oordopjes

Geschreven voor: JBL Quantum TWS Air

Wat een topoordopjes. Ze zien er prachtig uit! Ze zijn makkelijk te koppelen, zowel op je game console als op je telefoon. Met een usb dongel kan je heel makkelijk koppelen aan je laptop, game console. Tijdens het gamen is er geen surround sound, dit is wel erg jammer. Ze gaan lang mee, wel 8 uur! Gelukkig ook snel opgeladen. Er zit ook een speciale functie bij waarmee je geen ruis hoort, dit is erg fijn tijdens het gamen of een lang telefoongesprek.

Pluspunten

• Verschillende koppel mogelijkheden
  • Snel oplaadbaar

Minpunten

• Slecht geluid tijdens gamen

r**@p*********** 15-08-2023

Fijn geluid

Geschreven voor: JBL Quantum TWS Air

Fijne oortjes met goed geluid.
Zitten prettig en hebben een lange accuduur.
Geluid met bellen nog niet top, maar kan zijn dat ik dat nog niet goed heb gedaan… gaan t meekijken.
Usb-c connectie voor laptop wel super.